1

Semana Santa descordado… El Cadi!

Quedamos con el Sirrosis, el Vidal, el Piju y el que suscribe pa irnos a la aventura por el Cadi!

Primera parada: Visita a la cueva la Fou de Bor, en pueblo de Bor, claro.
“Varem arribar al poble de Bor, i despres de fer un cafeto al bar (diria que nomes ni ha un, una casa pintada de vermell) i tot seguit en dirigim cap a la cova. Esta senyalitzat per arribar-hi.
La llastima es que no vaig fer fotos dintre.  Per dormir hi ha un refugi lliure i molt maco al poble de Urús, es diu El Cortal d´en Vidal. Cal caminar una horeta, pero val la pena.

Més rebozats que una croqueta, i mollats, sortim tot contents de la cova dos hores despres de entrar per la Tuta Gran (la de la reixa). Em triat el cami direcció la Sala Cerdanya. Vaig preferir portar el Fil d´Ariadna per no perderns, a més teniem la topo que ens ha passat molt amablament un espeloleg fanatic, en Piru.  Crec que vaig arribar fins el cubell, pero no el vaig veure. L´ultima gatera avans de la sala Cerdanya vaig passar jo sol. Els demes no van voler.
Em gaudit de les impresionants formacions i sons cabernicoles, inclus a l`entrada hi havia un simpatic ratpenat. Retrovada assegurada, tenim deures pendets per recorre totes les galeries d´aquesta meravellosa cabitat.”

Intento de ascenso al Pic Munturrull:

..y en intento se quedo la cosa.  La pista que nos devia llevar al Refu cerca del Munturrull staba llena de nieve. Inposible de pasar con el coche. Al final pudimos meternos en otro refu libre en el pueblo de LLes de la Cerdanya.  Esta siguiendo la pista de detras del camping unos metros. Aprovechamos el dia para perrear a tope al solete.

Ferrata Roques de l Émpalomar:

(gracias! al personal de http://www.deandar.com)

Ressenya
http://www.deandar.com/ferratas/via-ferrata-roques-empalomar

De camino a Barna, nos paramos muy cerquita  de Malanyeu (paraiso vertical…arghhhhh..) cerca del pueblo de Vallcebre, a hacer una ferratosika. Bonita, vertical, facil y corta. Recomendable para convinar con alguna que otra actividad por la zona.

Estándar

Responder

